Over de Biermachine

Het idee voor de Biermachine is ontstaan in 2017. De oprichters ervaarde altijd erg lange wachtrijen bij voetbalwedstrijden, festivals en andere evenementen. Sonde, want je koopt je ticket niet om in de rij te staan. Als jonge ondernemers vonden zij dat ze het verplicht waren om hier verder onderzoek naar te doen. Uit dit onderzoek bleek dat de oprichters niet de enige waren die dit probleem ervaarde. Na jaren onderzoek, prototyping en testen presenteert het team u met trots; de Biermachine van Bierport.

Wat doen we?

Door het tappen te automatiseren is er geen personeel meer nodig om bier te schenken. De Biermachine kan geplaatst worden op locatie naar wens om zo de drukte bij de huidige horecagebieden te verspreiden. Zodra de drukte verspreid, zal de wachtrij per gebied korter worden en krijgt de consument het biertje dus sneller. De kans op een herhaalaankoop is hierdoor groter en de klanttevredenheid zal stijgen.

Uitdagingen

  • Heeft jouw organisatie meer flexibiliteit nodig?
  • Ben je het niet eens met de service die geboden wordt?
  • Wil je de mogelijkheden onderzoeken om meer inkomstenstromen te genereren?

Allemaal redenen om met ons in gesprek te gaan om de mogelijkheden te onderzoeken. Bierport levert niet alleen, wij denken graag mee in het proces om jouw uitdaging op te lossen.

hoe werkt het

Hoe werkt het?

Hierboven ziet u een afbeelding dat het eigenlijk al beschrijft. Het is erg simpel; je kiest de hoeveelheid bier die je wil bestellen, scant de ID-kaart, betaalt met een betaalkaart en dan is het wachten tot het apparaat de rest heeft gedaan. Het enige wat resteert is het traytje met daarin 6 perfect getapte biertjes uitnemen.

    Vraag een offerte aan

    Bierport levert niet alleen, wij denken graag mee in het proces om jouw uitdaging op te lossen.